مرا ببرید...

جدا شد یار شیرینت  کنون تنها نشین ای شمع

                                                           که حکم اسمان اینست اگر سازی  وگر سوزی


کات!

مرا ببرید...

جدا شد یار شیرینت  کنون تنها نشین ای شمع

                                                           که حکم اسمان اینست اگر سازی  وگر سوزی


کات!

سرگشته

اینجا  شهر من. شهر کودکی و نشاط؛ روزگار بی خبری و لبخند...
به روزگار بلوغ و نوجوانی  عجیب ساده بودم؛ عجیب صادق. اما شهر من تغییر چهره داده بود.
حالا حاضرم ساعتها در این اتاق بنشینم و چشمم به شهرنشینان خسته نیفتد...من مردمان را دوست میدارم.اما از اینکه هر کس برای بقای خویش  دیگری را - به نحوی بس ناروا - نابود میکند    بیزارم...
در ضمن شهر من خانه ها و خیابانهایی دارد که مختص درصد قلیلی از مردم است؛ با ماشینها عبور میکنند ؛ لبخند میزنند. لبخندی که مصنوع تر از ان  به عمر  ندیده ام( بگذارید حمل بر حسادت شود!)...
خانه هاشان بزرگ.
به سرما     « گرم»
به گرما      « سرد»...
.........................................
شهر من بیرحم است. از دختران ماه ـ اما بی بضاعت ـ که غرق سرنوشتی محتوم و کثیف میشوند   تا انها که برای یک لقمه نان ( دقت کنید:تنها  یک لقمه ) می دوند و می دوند و میدوند.
........................................
ای کاش می توانستیم دمی در لایه های زیرین این شهر جستجو کنیم. ای کاش می توانستیم علیه این تعفن    براشوبیم.
........................................
اینجا   شهر من.
به من می گویند: « همگان خو کرده اند...ترا اگر جان ایستادن و نگریستن و سکوت نیست   برو!»
...من خدایم را صدا میزنم.

کات!